четвер, 12 березня 2015 р.

Модуль 1.

Вражень багато і їх спектр змінюється від позитивних до негативних. Не очікувала такої кількості інформації, яка мов сніжний клубок огорнула з ніг до голови і перше враження - "куди я вв'язалася?, як встигну все зробити і розібратися в цьому?"Звичайно, не сподівалася, що  буде легко і  просто, але і такого не чекала. Відійшовши від "шокового" стану опрацювала запропоновані матеріали, спробувала розібратися в поданих відомостях. І приємні емоції не затрималися: цікавість, інтерес до нового, до вдосконалення, можливість отримати більше корисної інформації, зачерпнути "нарізний камінь" для пошуку власного становлення як педагога, прокинулися і я готова до праці. 
Метод проектів - цікавий, оригінальний, вимагає великих зусиль, застосування різних форм, принципів і прийомів роботи, але для вдалого виконання потрібно багато часу, а де його взяти?..
Також для мене залишається відкритим питання: як організувати роботу учнів так, щоб всі активно приймали участь і не було жодної дитини, що "відкараскалася", адже, працюючи в групах дехто полюбляє відпочити переклавши свої обов'язки на іншого. 
Надіюся в кінці я зможу дати відповіді на ці запитання.

1 коментар:

  1. Вікторія Федорівна, дякую за рефлексію з Вашої рефлексії, у мене до себе з'явились запитання. На які я собі і Вам дам відповіді на заняттях.

    ВідповістиВидалити