четвер, 14 травня 2015 р.

Модуль 11.

Проект розроблено для учнів 3  клас ( з  можливістю використання у четвертому). На роботу над проектом відведено 5 уроків під час опрацювання теми "Людина в суспільстві".

Обираючи тему для проекту керувалася відомим висловлюванням "Без минулого немає майбутнього", адже неможливо будувати нове суспільство не враховуючи минулих помилок і , звичайно, надбань. А сучасна молодь та учні початкових класів володіють не достатніми знаннями про минуле нашої держави та її співвічизників, не цінують величезних надбань попередніх поколінь. Працюючи школярі не тільки поглиблять свої знання  про славетних ( не відомих, а саме славетних) українців, а вчитимуться самостійно працювати, етикету спілкування, пошуку та оформленню і представленню інформації. а також зроблять висновки про власні риси характеру та шляхи їх вдосконалення.

В результаті роботи над проектом будуть створенні:
- анкети, які будуть проаналізовані і  оформленні у вигляді діаграми;
- папка - альбом із зібраними матеріали в ході дослідницької роботи, куди повинні ввійти біографічні відомості, записи про діяльність , відомі вислови, фото, ілюстрації;
- презентації;
- вікторина з ребусами, загадками, кросвордами, анаграмами...;
- схема - ланцюжок рис характеру, які допомагали досягти цілей славетним українцям.

Представлення результатів відбуватиметься у формі підсумкової міні-конференції. де учні виступлять заздалегідь  підготовленими звітами та напишуть твір-міркування по темі.

Діяльність учнів відбуватиметься поступово під керівництвом вчителя.
Перший і другий урок є підготовчими, на третьому учні представлять перші  напрацювання, на четвертому пройдуть тестування і продовжать роботу, п'ятий - звітний урок.

2 коментарі:

  1. Цікава розробка проекту, все дуже чітко розписано та головне вмотивовано. Погоджуюся, що сучасна молодь та учні початкових класів не володіють достатніми знаннями про минуле нашої держави та її співвічизників. Тому саме такого виду проект буде дуже актуальним в наш час, а головне, я вважаю, зможе зацікавити учнів на подальше вивчення цієї теми.

    ВідповістиВидалити