середа, 13 травня 2015 р.

Модуль 9.

Будь - яка діяльність повинна бути оцінена, але працюючи над творчими проектами та завданнями не всі учні можуть вдало його виконати, адже рівень розвитку творчих здібностей та умінь не однаковий, тому важливо диференціювати завдання. Більш творчі можуть працювати над складнішими завданнями, а інші над логічними.

Працюючи над проектом учні мають знати основні критерії і способи оцінювання, щоб враховувати їх при роботі. Для цього використаю наступні методи:
 - тестування, як засіб перевірки набутих знань
- список запитань для формуючого оцінювання до презентації і звіту, як одних з основних видів підсумкової роботи 
- охайність і естетичне оформлення допоміжних матеріалів

Немає коментарів:

Дописати коментар