середа, 13 травня 2015 р.

Модуль 10.

Вчитель повинен бути направляючим у процесі навчання. спрямовувати учнів у потрібному напрямку, але це важко зробити, коли учні перебувають у "сплячому" режимі, і складається таке відчуття. що пробудити їх може лише грандіозний феєрверк, хоча не про всіх. Звичайно, є різні учні і в кожного своє сприйняття. Працюючи над проектом в школі (але за іншою темою) спостерігаєш за різними дітьми і водночас захоплюєшся їхнім ентузіастом, поринаєш у всю цю роботу, бачиш, що затрачений час не даремно. Але є й такі які нічого не хочуть робити, хоча і роблять. 
Важливу роль відіграє мета проекту і його кінцевий результату. Тоді фасилітація стане ефективною, кожна дія має бути перевірене і корегована. тому важливо вчителю розрахувати і свій час.

Модуль 9.

Будь - яка діяльність повинна бути оцінена, але працюючи над творчими проектами та завданнями не всі учні можуть вдало його виконати, адже рівень розвитку творчих здібностей та умінь не однаковий, тому важливо диференціювати завдання. Більш творчі можуть працювати над складнішими завданнями, а інші над логічними.

Працюючи над проектом учні мають знати основні критерії і способи оцінювання, щоб враховувати їх при роботі. Для цього використаю наступні методи:
 - тестування, як засіб перевірки набутих знань
- список запитань для формуючого оцінювання до презентації і звіту, як одних з основних видів підсумкової роботи 
- охайність і естетичне оформлення допоміжних матеріалів

вівторок, 28 квітня 2015 р.

Модуль 8.
Знову не помітно пройшов ще один модуль, опрацьовуючи його торкнулися важливої і, напевно, болючої теми: оцінювання діяльності учнів під час виконання проекту. Оцінювання важливий аспект ефективної роботи будь-якої людини, тому потрібно створювати оптимальні умови і критерії, які сприятимуть підвищенню інтересу і успішності. При оцінюванні потрібно звертати не тільки увагу на знання, а на уміння, що сформувалися чи розвинулися у роботі.
Я  ще  приділила  б час на опрацювання саме цього питання.

четвер, 23 квітня 2015 р.

Модуль 7.
Створення учнівської роботи дає змогу оцінити пропонований матеріал з точки зору учнів. Створюючи презентацію переглядаєш матеріал і розумієш складність для учнів( особливо молодшого шкільного віку), починає обробляти, аналізувати, виділяти найважливіше, те що дійсно потрібно і можливе для запам’ятовання учнями, щоб працюючи над проектом вони не втратили інтерес до такої роботи і це потребую багато зусиль, бо для них зустрічається безліч не зрозумілих слів, які не суть ключову інформацію ( наприкладі презентації про Євгена Патона).

Здається проста тема, але має безліч підводних рифів. Тому аналіз роботи: теми, мети і завдань проекту, важливо здійснювати не тільки з огляду вчителя, але й учня.
Модуль 6 .
Теорія завжди залишатиметься теорією і не матиме  значущості без практики. Використовуючи на практиці теоретичні знання виділяєш суттєве, потрібне для роботи, краще засвоюєш матеріал, формуються вміння. Тому провівши он-лайн конференції побачила реальне застосування отриманих знань, його преваги і недоліки, це не тільки активізує діяльність, а й сприяє створенню стійкої мотивації.

Інтернет – спілкування стало не від’ємною частиною сьогодення і тому важливо вносити інновації у навчальний процес, а  використання Інтернет- сервісів як площадку для навчання, дослідницької діяльності сприяє збільшенню інтересу учнів, кількості учнів, покращенню їх роботи і , звичайно, підвищенню авторитету вчителя.

четвер, 9 квітня 2015 р.

Почала проходити курси :
От якби  можна хоча б раз використати на уроках...

понеділок, 6 квітня 2015 р.

Модуль 5.


Пройшла один тест - цікаво, а для дітей ще буде цікавіше. 
Багато корисної інформації, вже починаю переживати, щоб щось не забути, використати, по експериментувати.